STOEI, GROEI, LACH, SCHITTER EN VERDIEN!

Om nieuwe leden te werven had de pr-commissie een ronkende campagne opgetuigd. Met aandacht voor de vijf belangrijkste argumenten om lid te worden:

STOEIEN over teksten of je ondernemerschap. Want sparren met meer dan 300 vakgenoten brengt je verder.

GROEIEN als tekstprofessional. Bij Tekstnet scherp je je aan de beste workshops, cursussen en trainingen. En aan elkaar.

LACHEN om je vak. Bij Tekstnet draait het naast leren om lol tijdens borrels en bijeenkomsten. Zo houd je plezier in het schrijven.

SCHITTEREN als tekstschrijver. Als lid van Tekstnet laat je klanten zien dat je je vak serieus neemt. En er goed in bent.

VERDIENEN aan je talent. Bij Tekstnet ontwikkel je jezelf ook als ondernemer. En onderling delen we de mooiste opdrachten.

Naast die argumenten moest een tijdelijke korting op het lidmaatschap tekstschrijvers over de streep trekken. De campagne bestond onder meer uit posts, advertenties en banners op LinkedIn, Twitter, Facebook, Frankwatching en Schrijven.online.

In de campagne was ook plaats voor het nieuwe bedrijfslidmaatschap, waarbij bureaus met twee of meer tekstschrijvers in dienst tegen een gereduceerd tarief lid kunnen worden. Aan het eind van 2021 werd duidelijk dat de wervingscampagne maar liefst 95 nieuwe leden had opgeleverd.